Zmiany, zmiany, zmiany...

Niemalże jak u nieodżałowanego Stanisława Barei. Same zmiany. Nasza strona znowu uzyskała nowy kształt i wygląd. A wszystko to dzięki efektywnej pracy administratorki bloga - Aleksandry. Wielkie dzięki Olu! Mnie się ona bardzo podoba:)
A teraz Ad rem.

Po pierwsze pragnę uspokoić co bardziej pobudliwych i wrażliwych czytelników bloga, że wilków w Grądach na razie chyba nie ma! Ostatni wpis miał być oczywiście w swoim założeniu żartem primaaprilisowym. Mam nadzieję, że nikt się z tego powodu z Grądów nie wyprowadził... A zamieszczone zdjęcia? No cóż, to tylko potęga Photoshopa!


Po drugie strona uzyskała trochę bardziej interaktywny kształt. Przykładowo, można teraz z niej bezpośrednio przejść na nasze nowe konto na słynnym Facebook'u. Trochę pozazdrościłem facebookowemu kontu Sołectwa Gronowo. W efekcie i my mamy teraz swoje. Zapraszam wszystkich czytelników do wpisów i komentarzy o Grądach. Ta śliczna mrówka pijąca wodę z naszego jeziora jest na logo nowych  grądeckich serwisów internetowych.


Dodatkowo dołożyłem konto dla bloga "Moje Grądy" na serwisie społecznościowym Google+. Wiem, że sporo osób korzysta z tej platformy, więc zachęcam aktywnych internetowo, do publikacji swoich zdjęć, panoram itp.


Do bloga "Moje Grądy" dołączone również zostało konto na znanym i popularnym fotograficznym serwisie społecznościowym - Instagram.


To może być dodatkowa platforma fotograficzna, służąca popularyzacji naszej pięknej wsi. 

Pomysł z rozbudową bloga o dodatkowe serwisy społecznościowe typu Facebook, Instagram czy Google+ powstał w rezultacie kilku maili jakie otrzymałem od osób zainteresowanych wypoczynkiem w naszych stronach. Najczęściej dopytywali się o możliwości zakwaterowania gdzieś w okolicy, o jakiekolwiek atrakcje w pobliżu itp. Sądzę, że powinno to zainteresować zwłaszcza osoby trudniące się usługami agroturystycznymi. Może to być dla nich dodatkowa witryna na świat. Możliwość bezpłatnego zareklamowania się ze swoją ofertą turystyczną. 

Tak na marginesie. Dorzuciłem jeszcze link do serwisu społecznościowego Vine, umożliwiającego publikowanie krótkich (6 sekundowych) filmików. Co ciekawe, można je potem łatwo udostępniać na innych serwisach jak Twitter czy Facebook. 
Wszystkie wymienione przeze mnie nazwy serwisów społecznościowych można stosować i odwiedzać dzięki darmowym aplikacjom na smartfony. Zarówno dla platform Android, Windows Phone jak i Applowy iOS. Od tej chwili, przy okazji zabawy swoim telefonem komórkowym można będzie zaprezentować to co w naszej wsi najciekawsze i piękne! Gorąco zachęcam do aktywności na tym polu. Sezon turystyczny się zbliża!

Komentarze

  1. Taaaak, bardzo dużo osób korzysta z Google +. W szczególności pracowników samego Google :P

    Nie wiem czy kojarzysz ten obrazek podsumowujący czym są poszczególne social media:
    http://www.geek.com/wp-content/uploads/2012/02/social_media_donut.jpg

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty