Dziwne przypadki panienki Molly - działanie...

Ja: Ty ciągle śpisz i śpisz...
Molly: Co ty pleciesz, ja mam tylko tak trochę oczy zamknięte...
Ja: No to co w tej chwili robisz? To trwa już tak ze dwie godziny!!!
Molly:...Istnieją trzy sposoby życia, i zwykle się dyskutuje, który z nich jest najlepszy: jeden to oddawanie się przyjemnościom, drugi to rozmyślanie, trzeci to... no właśnie... chyba zapomniałam...
Ja: Może działanie?
Molly: Skoro tak to pokrój mi wątróbkę... i wtedy pójdę podziałać...


Komentarze

  1. Dzień dobry. Natrafiłam na blogi Pana i jestem oczarowana. Mam pytanie, dotyczące cytowania, a raczej wykorzystania Pana tekstów w społecznej gazecie MY, M-Łodzi Duchem. Jest to gazeta , w której staramy się publikować jak najwięcej tekstów mieszkańców Łodzi, tych "Młodych Duchem" właśnie. Czy zechciałby Pan wyrazić zgodę na wykorzystanie Pana tekstów, oczywiście opatrzonych stosownym podpisem, odsyłającym do źródeł, czyli blogów? Nasza gazeta jest bezpłatna, pozbawiona jakichkolwiek reklam czy ogłoszeń (jedynie informujemy o ciekawych inicjatywach, głównie społecznych). Ja jestem red. naczelną i prezesem stowarzyszenia, które jest wydawcą. Jestem także pedagogiem i gerontologiem. Nasa strona: www.seniorzy-hipokamp.pl Bardzo proszę o kontakt. Mail: hipokamp@onet.eu Pozdrawiam serdecznie, życzę powodzenia, dziękuję i czekam na informację od Pana, Grażyna Busse

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty